Zájmy klienta jsou pro mne zásadní. Klišé?
Záleží na přístupu toho, kdo služby nabízí. Já Vám řeknu ten můj.
Spolu s nemovitostí se na chvíli stávám součástí životního příběhu mého klienta. A většinou jde o zásadní změny v jejich životech, které se zpravidla dějí 1x nebo 2x za život. Proto považuji za velkou zodpovědnost, aby vše dobře dopadlo dobře.
A potřeby klienta jsou různorodé. Prodej domu z důvodu rozvodu, velmi citlivá záležitost. Prodat rychle i se zástavou, protože peníze z prodeje potřebuje na koupi jiné nemovitosti, kde už mne tlačí čas. Prodat za nejvyšší možnou cenu v rozumném čase. Rozhodnout se, zda prodat, či ne. Vyřídit dědické řízení a následný prodej. Vyhledat investiční nemovitost s dobrou výnosností, zařídit koupi a pronájem. Prodej činžovního domu s adekvátní návratností. Jakákoliv potřeba má různé možnosti řešení.
ANO, KLIENT JE BŮH. Dal mi důvěru, abych mu pomohla vyřešit, zbavit, ulehčit od starostí, ušetřit mu hromadu času a nervů. Svěřil se mi se životní situací, mnohdy velmi pro něj nepříjemnou, citlivou a i bolestivou. A znakem kvality je, že se služba přizpůsobí potřebám klienta, udělá se něco navíc. Důvěra je zásadní. A velmi důležitá hlavně v okamžicích, kdy se něco zasekne. A jsem tu já, abych to vyřešila.
ANO, KLIENT JE BŮH. A zaslouží si být pravidelně informován o tom, jak se celý proces vyvíjí, co pro to dělám, jak obchod postupuje dále. Není potřeba ho zatěžovat podrobnostmi. Na to si mně nenajal. Ale potřebuje znát věcné a zásadní informace v rámci obchodního procesu. A potřebuje vědět, že mi může kdykoliv zavolat. Důvěra a pravidelná komunikace je zásadní a klíčová k tomu, aby se náš společný cíl naplnil.
ANO, KLIENT JE BŮH. A i když věnuji pozornost, aby smlouvy byly oboustranně vyvážené, v prvé řadě chráním zájmy mého klienta. To je pro mne naprosto zásadní. Znamená to, že pokud protistrana si klade jakékoliv podmínky a přání mnohdy opodstatněné a pochopitelné, vždy navrhnu řešení tak, aby v prvé řadě byl chráněn můj klient. Zrovna nedávno mi kupující řekl, že jsem až moc pečlivá. Ano, jsem. Souvisí to s tím, že beru na sebe velkou zodpovědnost. A v rámci obchodního procesu vždy lavíruji mezi lidským přístupem, tedy snahou vyhovět přáním a potřebám pokud možnou obou stran, a zákonnými opatřeními. O tom se dočtete v dalším mém článku, protože v každém obchodním případu vyhodnocuji hledisko obchodní, právní, ale i to lidské.
Tímto vzdávám úctu a respekt všem mým klientům a děkuji jim za vloženou důvěru.
Opatrujte se a ozvěte se mi. První krůček je na Vás, s dalšími Vám pomohu.